Op 10 mei 2026 vertrok het ms Rotterdam weer vanuit Rotterdam voor een nieuwe cruise, nu naar de Baltic

Op 10 mei 2026 het ms Rotterdam genomen vanaf de Pernisse kant van de Beneluxtunnel

Voor meer foto's klik op de foto's, de kop van het artikel of op "hier"

Op zondag 5 april 2026 kwam de Rotterdam weer voor het eerst in Rotterdam. Hier na vertrek naar Noorwegen langs Vlaardingen

Op zondag 5 april 2026 kwam langs Vlaardingen

Op zondag 5 april 2026 op weg naar Noorwegen.

Na de eerste cruise ging het schip op 12 april 2026 in dok bij Verolme Botlek. Hier na vertrek van de Holland Amerikakade langs Pernis.

ms Rotterdam op weg naar Verolme Botlek. Hier langs Pernis.

ms Rotterdam naar Verolme Botlek. Sleper VB Mars aan de achterkant. Sleper VB Rotterdam aan de voorkant.

Met twee slepers richting Verolme Botlek, gezien vanaf Pernis

Op 26 april 2026 vertrok de Rotterdam weer vanuit Rotterdam na een dokperiode van twee weken bij Verolme Botlek

Het ms Rotterdam vanaf het ss Rotterdam bij vertrek voor een nieuwe cruise

op zondag 3 mei 2026 vertrok het ms Rotterdam voor een nieuwe cruise naar Noorwegen

Het ms Rotterdam naar Haugesund in Noorwegen

Op 10 mei 2026 vertrok het ms Rotterdam weer vanuit Rotterdam voor een nieuwe cruise, nu naar de Baltic

Op 10 mei 2026 het ms Rotterdam genomen vanaf de Pernisse kant van de Beneluxtunnel

Op zondag 7 juni lag het ms Rotterdam samen met het ms Hanseatic Spirit aan de Holland Amerikakade. Hier vanaf de Veerhaven

Het ms Rotterdam en de Hanseatic Spirit keurig aan de Holland Amerikakade

Het ms Rotterdam aan de Holland Amerikakade

Op zondag 7 juni 2026: De Rotterdam langs Vlaardingen op weg naar IJsland. Maar wel via Schotland